dimarts, 15 de febrer del 2011

Comencem pel principi

Doncs això mateix, ja fa uns dies que estic tornant a trepar i ès el que estic fent. Unes quantes sesions d'esportiva per començar, per agafar forces i sobretot confiança per tornar a les grans parets.

De moment m'ho estic passant pipa per St. Llorenç i Montserrat anant a escalar amb colegues i coneixent nous sectors. Aqui teniu un munt de fotos de la última setmana, que no hem parat!!

Després d'anar dimarts amb el Sergi Monràs a les gaites ja em veig amb forces per sortir amb la canalla (que ja m'han passat al devant) i anar a buscar vies més difícils. Així que dijous de camí a la sardineta ens vàrem trobar els rucs baixant la brossa de La Mola.

On hi toqui Sol està la Mel...i si ens hem d'enfilar per la paret, doncs ens enfilem, com l'amo..

El Miquel fent-se la Usimàndries V+

El Bru obrint la Mirage 6b, curta pero wapa, amb la sortida del sostret, però la part difícil és a baix



Viento idiota 6a+, si us poseu davant del forat sabreu pq..



El bru fotent-li a Me suda la oreja 6b+,  wapa wapa



Jo com q soc un enano m'haig de quedar penjat i fer el pas sense peus..


Bru Busom obrint 'el trapella' 6c. Aqui vaig decidir no seguir als Bru's i el Miquel i jo vàrem anar a fer uns 5ens  que estaven molt be.

Bru Vallhonrat des de l'altre costat.

Dissabte vàrem anar amb l'Andrea, el Quimi i el Miki a tibar a Can Jorba, Montserrat. Tot un clàssic.
Per començar, un parell de vies de 32m, el Quimi fotent-li a L'hora violeta 6b+

El Miki després del sostre de la poma, el sostre no està ressenyat i no sabem quin grau fa, suposem que 6a+-6b. La via encara te una xapa més i la reunió. Per cert, un dels parabolts del sostre no hi és.

Anant cap als sectors de més a la dreta ens vàrem trobar les cabres prenent el Sol. No m'agrada gens molestar els animals salvatges (els altres si), com més sovint ens vegin menys els veurem nosaltres a ells..


Una altre espècie de cabreta..

Via aresta, 6b, 35m


I diumenge a trepar a Collbató, a una zona bastant nova que no surt ressenyada al llibre (cara sur).
Ens hi vàrem arreplegar: Cegri, Núria, Bet, Laura i David, Sergi i Èlia, Olga i Ferri, Núria i Albert, els dos Brus, Martuka, Andrea i jo. Ja us podeu imaginar, ocupàvem el sector sencer!!


La Olga tibant-li de primer

La Girona en un moment que no cridava 'imbècil' jajajajaja

El sector està molt be, ple de vies de 5è grau, molt ben assegurades, aqui es farà escola.



El Bru Busom fotent-li canya..6b-6c?


En Sergi i l'Èlia...

La peque, que feia catxo que no escalava i resulta ser com sa germana, que te bona tècnica de naixament i, és clar, no la perden mai..4 anys sense escalar i es va treure un 6a+!!

1 comentari:

QUIMI ha dit...

Vaia mega post tiu! tu segueix a remolc dels Bru's que quan no se'n adonguin aprofites el rebuf per pasar-los al davant...jejeje